19.10.08

~Ada apa dengan cinta~~

CINTA
what you know about cinta
what you learn from cinta
what you have done for cinta
what you have sacrified for cinta
what you have said to cinta
what you give to cinta

CINTA
Ada apa dengan cinta
adakah Ia segala-galanya untuk kita
adakah Ia mampu mengubah kita
adakah Ia mampu memberi kebahgiaan kepada kita
adakah Ia mampu memberi ape yg kita mahukan
adakah Ia penting kepada kita
adakah Ia istemewa pada kita
adakah Ia terbaik untuk kita

CINTA
engkau sungguh indah
engkau sungguh istemewa
engkau sungguh ceria
engkau sungguh bahgia
engkau cukup suka
engkau sungguh jelita
engkau cukup segala-galanya
tapi kenape engkau.....

CINTA
cinta sejati perlukan kepercayaan
cinta sejati perlukan kesetiaan
cinta sejati perlu pengorbanan
cinta sejati perlu keharmonian
cinta sejati perlu keihklasan
cinta sejati perlu ketenangan
cinta sejati perlukan kasih syg
cinta sejati perlukan kejujuran
cinta sejati tidak perlukan kedukaan
cinta sejati tidak perlukan kepura puraan
cinta sejati tidak perlukan ketidak senangan
cinta sejati tidak perlukan penipuan
cinta sejati tidak perlukan kerahsiaan
cinta sejati tidak perlukan engkau

CINTA
engkau sungguh unik sehinggakan aku lupa
engkau hanya cinta
yg ada ketika sunyi dan hilang ketika gembira kerna
engkau hanya cinta
yg hanya kepura puraan demi kesenangan diri sendiri kerna
engkau hanya cinta
aku bukan buku mu untuk kau tulis
aku bukan kertas mu untuk kau lukis
aku bukan pen mu untuk kau kawal
aku bukan tisu mu untuk kau kesat peluh mu
aku bukan untuk mu
aku hanya penagih cinta kerna
engkau hanya cinta
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

0 comments: