20.9.08

@@@@DiriKu2@@@@

@@@DiriKu@@@


Nama : Ahmad Faiz Saharuddin



Tarikh Lahir : 5 November 1984

Tempat Lahir : Teluk Intan, Perak


terletak di Hilir Perak dah pasti pasti kat Perak..mercu tanda bandar aku ni sudah pasti eifell tower made in malaysia..sama x?

Adik beradik aku ada 7 orang dan aku anak yg ke enam

Mak Abah aku dah xkerja and skrng tinggal kat teluk intan bersama adik aku dan suma abg n akak aku




@@@PERJALANAN DiriKU@@@


Sekolah sekolah aku dari Tahun 1991 - 2001 ( 11 Tahun)


1991 - 1996

SK SULTAN ABDUL AZIZ, TELUK INTAN



1997 - 1999

SMK SULTAN ABDUL AZIZ, TELUK INTAN




2000 - 2001

SMK RAJA PEMAISURI BAINUN , IPOH


Tiga sekolah je yg mampu aku capai...haha..tadika aku xda..aku blaja dgn mak aku je..

Tapi sekolah yg paling best dah pasti time kat bainun...banyak gile pngalaman yg baik dan buruk kat sana..

yang pasti aku rindu kat suma kenangan masa kecik2 dulu..

aku ada logo sekolah je..gmbr sekolah belum ada lagi dalam simpanan aku..




Menara Gading 2002 - 2007


Matrikulasi kolej - ( Kolej Taj ) 3 minggu je..



TAJ maksud die tekun amanah jujur...kejap je kat sini..aku masuk pun sebab terpengaruh ngn member aku..die kata ada swimming pool kat sini tapi rupanya dekat ngn estet...sial je TENUK. aku blaja kat sini 3 minggu sebab aku dapat offer degree kat UNITEN..so bubye TAJ..ada gak kenangan kat sini..time orientasi sebab kena mandi lumpur..haha..tapi besh sini sebab aman makmur dan sejahtera..


2002-2007

Universiti Tenaga Nasional UNITEN



Ini la pesinggahan terakhir aku untuk mendalami ilmu sebelum memulakan kehidupan pekerjaan..hampir2 6 tahun aku di sini dan bermcm suka n duka aku menjalani kehidupan sebagai seorg pelajar yg cemerlang and terbilang...lastly ogos lepas UNITEN baru kasi aku sekeping kertas betuliskan




Ijazah Sarjana Muda Kepujian Elektrical and Electronic Bsc Hons




So aku dah grade kat UNITEN ni hah..nanti aku upload gambar konvo aku ni..and kat sini aku jumpa cinta sejati..hope sampai mati...so itula perjalanan anak muda ni hah..




dan sekarng aku merantau jauh mencari rezeki..so wait for my next story of




DiriKu




@@@@DiriKuDiriMuKiniSatu@@@@@




2 comments:

tna said...

woowwww...
not bad ur writing...
huhuhuh..
olahan mudah difahami..
wahhhh...
jd juri plak..huhuuhh...
gud gud...
now u know y i love to blog...
huhuuhh..
cz here u can write anything n everything...

AhmadFaiz said...

thanx babe...learning from u babe..ermmm