26.9.08

~~~26 ramadan~~~

hari ini hari jumaat 26 september 2008 bersamaan 26 ramadan...
dah hampir memasuki bulan shawal...
tapi kita ada lagi 4 hari tuk melengkapkan sebulan ramadan..
dan genap aku 7 bulan di dubai...
tahun ni cukup berbeza berbanding tahun2 sebelum ni..
aku berpuasa di dua negara berbeza, dua budaya berbeza, dua suasana berbeza...
terlalu byk pengalaman ku timba dalam ramadan ini..
Persahabatan, kawan2, kasih sayang, kerinduan, dan kesabaran..
hargai masa bersama keluarga,nikmati kenikmatan berpuasa di negara orng,
mengisafi diri sendiri...
aku xtahu kenapa ari aku rasa sgt sayu...
rasa mcm emosi tak betul...
rasa mcm suma hilang dari hidup ku..
rasa mcm suma pergi tinggalkan aku..
ini perasaan org di perantauan atau perasaan ku sendiri...
aku harap bulan ramdan yg masih tggl beberapa hari lagi aku
mampu kuatkan diri untuk mendekati nya lagi..
untuk meminta petunjuk,minta keberkatan dan meminta kebahgian
dunia kehidupan ku skrg dan masa depan...serta permudahkan
segala perjalan perancangan aku disini sekrg dan akan dtg...
Amin...

0 comments: