17.3.09

musim perkhawinan and pertunangan kengkawan..

Last week aku g bertandang umah kengkawan aku khawin..
rasa kejap je masa berlalu..
dulu rancang mau pergi skrang suma dah berakhir..
first time aku g umah kawan aku khawin..
slalu dpt aje jemputan tapi xkesempatan pergi..
Last week aku g 2 majlis di dua negeri berbeza..
dalam rekod aku berada di 6 negeri dalam masa 3 hari..
wow..
macm cuti cuti malaysia plak

Tarikh: 14 mac 2009
Tempat : chernoh,pahang
SIapa tu: perkhawinan sahabat ku andok bersama pasangan nye k z

last week hari sabtu aku g ke chernoh..
dah lama rancang mau pergi..
n this first time aku g area pantai timur sejak sekian lama..
kami pergi dua kereta..
aku g ngn cicinta ku by aka tna berkonvoi dengan Zul,Nico,Diana and Yasir..
di janji nye kul 7.45pagi di petronas melati..
biasa la janji melayu..tapi lewat sikit aje..
kul 8 pagi gerak trus ke sana sebab nak kejar majlis nikah andok..
katanya 9 pagi start..kami pun pecut la 120-140km/j..
memandangkan aku xberkereta besar so laju nye had 150km/j aje..
laju gak la...tapi biasa la kata impak maksima..
kami sampai ke chenoh kul 9.15 dan sampai ke masjid kul 9.20pagi..
ingat kami dah lewat..rupanya pengantin lewat dari kami..
so selamatla kami..sempat tgk kawan ku nikah..
andok yg dulunye sebelajar ngn aku skrg dah nak nikah dah..
dengan sekali lafaz andok sah menjadi si suami kepada k z..
suma gambar aku akan upload nanti...
n blog khas untuk perkhawinan andok akan muncul nanti...
so kawan ku dah selamat sorang..

Tarikh : 15 Mac 2009
Tempat : Kuala Lipis,Melaka
Siapa tu : Mas kawan by time sekolah..

lepas g kenduri andok aku trus g ke melaka..
sebab ada kenduri kawan sekolah by kat kuala lipis..
dapatla kenal dgn kawan2 sharodz my by..
ramai gak dtg..
siap ada kawad polis time mas khawin..
kawad pedang lagi tu..
memandangkan kedua dua nye polis so ramai la polis yg dtg..
sebab aku ada kamera xlah segan mau g ke depan tangkap gambar..
kata photograper..
hahaha...aku xberapa makan sgt sebab dah agak kenyang..
aku n my by ratah lauk aje...hahaha
tapi sedap aje..Tul x by?
Thanx By coz teman b berjalan2 satu malaysia..

2 comments:

tna said...

b bukan kuala lipis laa..
kuala sg baru la b...
beshh beshh g member2 kwin...

tifanaiz said...

yeke..
tersilap lak..
rasa kejap aje masa kan..
besh besh besh..