17.3.09

Masa berlalu terlalu pantas..

hye semekum semua..
lama benar x menulis di ruangan blog sendiri..
asyik tgk orang lain post aje..
tapi rasa mau start menyinarkan balik blog sendiri..
dengan ter upload nye design baru bermakna bermula la nyawa baru blog ini..
aku akan pastikan benda2 baru dan idea baru dalam blog aku..

since dah dekat lama berada kat malaysia rasa nya macam baru aje aku balik...
baru kini rasa masa itu emas..
pejam celik dah dkat hampir 4 bulan aku kembali ke malaysia..
insyllah kalau ada rezeki aku akan berada di sini besama insan tersayang..

aku akan postkan semua aktiviti aku semasa disini..
ok daaaaaaa...

2 comments:

tna said...

beshhnyer!!!!
de dh update blog!!!
beshh beshhhh!!
chaiyok chaiyok!!!

tifanaiz said...

besh nye tiba2 ada idea nak tulis..
nanti ada idea i send blog here..
miss u so much by
daaaa