28.3.09

Mee Udang Banjir Mak Teh

last month aku masih ingat rancangan Majalah 3
ada satu slot YANG membawa kita ke kuala sepetang untuk menikmati mee udang Mak Teh..
Mee Udang banjir mak teh ni memang favourite or famous di kuala sepetang..

Rupanya mee udang ni ibarat menu utama bagi penduduk kuala sepetang..
kerna sepanjang jalan n setiap kedai ada menjual mee udang ni..
tapi warung mak teh yg menjadi kegilaan orang kat sini..
kalau dah dalam tv terliur inikan pula kalau mee udang tu ada depan mata...

last two week kalau xsilap aku la..aku berpeluang tuk menikmati mee udang banjir di warong makteh..
dengan ada nye tour guide iaitu abang ku yg baru baik accident senang la untuk mencari lokasi warong ni...
before gerak tu abah aku ada ajak g sebab dia ada tengok dalam rancangan "warung kita" saluran astro..

so dengan rasmi nye gambar2 ni menjadi saksi kesedapan dan kenikmatan mee udang banjir.......



sape mau delivery mee udang leh la call nombor ni...




suasana di warong mak teh yg di kerumi pelangan sejak kuar dalam majalah 3

mee banjir udang mak teh...12 ketul udang tuuuuu...


menu ku order...kueh tiau udang laut banjir RM10 aje...


4 mee udang laut berharga RM10 sepingan..memang berbaloi

habis licin bagai...puas hati gile..ada masa aku akan datang lagi..yum yum
Setelah menikmati aku mau rate warong ni dan makanan ni...
1- mee udang banjir mak teh adalah terbaik bagi aku..kuah n udang memang rasa asli..
2- kalau mau order air order air tin..mudah cepat dan pantas..sebab aku order sirap ais sampai ke hari ni xsampai sampai lagi..
3- disebabkan mee udang ni makin laris so pelangan free akan datang mengelilingi kita - LALAT!!!
4- Pat Pat Pat sape cepat dia la dapat..
5- 3 jenis mee ada...mee udang kolam rm6,mee udang laut RM10,RM12..rasa pun lain..better amik RM10 n RM12 nye..memang sangat sangat berbaloi
6- Overall memang MEE UDANG BANJIR MAK TEH layannnnnnnnn.....

2 comments:

tna said...

beshhnyer beshnyyerrr!!!!!!!!!
leh bawak g sane erkkk......:P

AhmadFaiz said...

we plan toghter..
sangat2 sedap by..
hilang menjilat sudu n garpu..