1.4.09

Family Trips

sangat lama aku n family x spend time toghter or gathering..

but last month on 20 March kalau xsilap aku la,aku n suma keluarga aku kecuali akak kedua aku g ke KL untuk menghabiskan masa cuti bersama..

even xsepenuhnya tapi 90% member of my family ada bercuti...

kami amik masa 3 hari 2malam kalau xsilap aku...gaya nak cakap 3hari 2 malam tu ala2 dalam rancangan tv tu la~~~~

bertolak hari khamis pagi n sampai dalam kul 4 kalau seingat aku..

aku sebagai tour guide tanpa salah n silap bawa diorang suma ke lokasi penginapan kami di DUTA VISTA SUITE..

lokasi yg agak terpencil tapi dapat menenangkan jiwa nurani...

untuk pengetahuan lokasi ini la tempat pengambaran filem "JANGAN PANDANG BELAKANG"..dan tolong jangan membelakangi pesanan ini..pakai tali pingang belakang..ada iklan plak tiba2...

pecutian ni di support 120% oleh penyaport la..identiti di rahsiakan...sebanyak 3 keta plus satu dari arah lain konvoi ke lokasi..

time bercuti ni sempatla bawa mak n family aku g Mid Valley..15 minit dari hotel..hotel ni paling payah nak cari kedai runcit..7e pun tarak..so sib baik ada bawak makanan dari umah..xle kebuluran kat situ..

suma ni gambr yg di ambil..seperti biasa gmbr aku ada di sebalik gambar2 di bawah...

satu je gambar dalam hotel dapat aku tangkap

akak and abg ipar aku bersama anak2 sedara yg sengal

gaya si dugung and unta padang pasir melompat di tepi kolam



ini la gaya budak2 blum matang mcm aku...suma anak2 sedara aku..

Big Boss memerhati cucunda di kolam

My bro n anak2 sedara..dah lama xlepak sama2 lama2



Kolam renang ni di penuhi dengan anak2 sedara aku aje...


bukan je budak2 yg gembira sakan,bapak budak pun bukan main sakan mandi



penuh satu kolam renang dengan family aku..

4 comments:

tna said...

alaaaaaaaaaaa beshhnyer..
mau swimming swimming jugakk..
mau g piknik jugak...
beshhhnyer...:P

AhmadFaiz said...

mau lompat2 jugak kat kolam..
b xg mandi..
cejuk sgt..
cam xda rasa mau mandi...
itu yg jadi photograper aje ...

tna said...

chehhhhhh takmo mnd konon....:P
beshhhhnyer mnd mnd d kolam.....

tifanaiz said...

mau g swimming..
mau sngt2..
jom planning by..