13.4.09

keta ku sudah BeRtuKar!!!!

selepas seminggu menanti
akhirnya penantian menjadi realiti..
last week aku mengikuti persiapan tukang cat mengecat keta satria lama aku..
selepas menjalani proses menambah baik segala bagai accessori..
keta lama aku sedia di tembak cat..
memandangkan keta ni menjadi hak milik abg aku..
so pilihan warna dah confirm abg aku yg pilih..
dia pilih warna Black Metallic..
bawah ni adalah satu dua gambar proses penukaran cat keta lama aku..
byk jugak la kena patri n ketuk keta lama aku tu..
bumbung tu usah ckp la...area yg paling byk kerja..
sampai si cino cat pun pening..

si cino cat bersungguh ngecat keta satria lama aku
dari pandangan belakang n sisi kereta lama aku

First layer cat

dah hampir siap dah ni..just nak pasang balik suma benda yg die buka..
dah leh nampak totally change my old car
nampak sangat2 garang
Pandangan depan sisi keta lama aku..
memang sgt sgt sgt puas ati dengan color diee...
betul2 dah lain keta lama aku ni
cuma xbrape perfect..masih ada kekurangan lagi dari segi penatouch up warna keta

BERTUKAR!!!


inilah hasilnya selepas seminggu menanti..

sgt kena ngn body n skirting n segala bagai..
nombor plat dah siap gantung lagi..tapi hilang huruf A nye.


3 comments:

tna said...

alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dh sgt cntik...
dh dpt kt otam..sure by dh tak dpt nk naik kn...
alaaa winduunyer ngn kete merah..
opsss..
skrg no longer merah...
kete telah 'bertukar!!!!!'
huhuhuhu..

AhmadFaiz said...

bertukar!!!sengal..hehe..sape ajar ni..leh aje bwk..tukar2 dgn our new car nanti..

tna said...

nk b nnt mau naik kete br..huhuh..