10.11.08

BLOG!!!!

Blog?
Ada apa dengan blog?
since last month aku survey semua blog yg ada
blog aku sendiri
blog aku n cinta
blog cinta
blog kawan2 cinta
blog kawan2 friendster
blog entah sape2 tah
suma yg title nye blog
untuk kajian n pembelajaran
banyak sungguh blog didunia ni
dulu aku ingt blog ni macm sengal je
tapi bila layan2 balik rasa mcm best ada/excited ada
and macm2...
kaji jugak ape yg blogger tulis dalam blog
dan ape yg aku kena tulis kalau dah berbloger
penat gak mikir nye
ada yg blog lawa gile
ada yg blog sekadar melepaskan batuk di tangga
ada yg blog just main2
ada yg blog untuk menunjuk2
dan pasti setiap blogger pasti ada tujuan berblogger
setiap kejadian pasti ada sebab nye
sebab tu kena tanya pada tuan punya blog
setiap org pasti mempunyai jawapan yg berbeza
dan jawapan akan kita tahu dengan baca blog die...
complicated kan
but easy to learn...
hahahaha
so hope org akan tahu kenapa aku berblog dengan baca nukilan aku
mungkin hari ni blum ada yg tahu kewujudan blog ni
tapi aku akan pastikan at least ada gak tetamu utama blog ni...
thnx whererainbowend.blogspot coz teach me how to be a blogger
n love to be blogger when cintadalamhati.blogspot wujud bersama cinta
ten q

1 comments:

tna said...

ur most welcome b...
soooo write write n write....
here u can express ur feeling..
mmmuahksss...
miss u la babe..