6.11.08

5 November 2008~My birthday celebration

1st Celebration~from you my by siti fatinayuni

a day before i read a blog from you
early wish from you for my birthday
b ingt die nak wish malam je tapi bila buka blog u wish dulu for my birthday
thanx by..then b xsabar nak balik dari kerja to make a call with you
that day b balik awl sikit n trus g mandi suma
as you know a day before im not very well
feel that you very concern bout me..
you treat me well even u there n im here
thanx gak tau for be my doctor n nurse
malam tu b call die
before call die msg to online..
b sgt heppy coz since im here for second time we never have a webcam togthr in your house
but today u ask me to webcam with you
swit sgt die nak kasi kita geram n rindu rindu kat die
then we online n call
xpenah buat kan..hehehe
afta open the webcam b nmpak die
b rasa sgt sgt sgt sgt sgt sgt besh coz nmpk de in front of me tgh pgg fon time webcam...
besh sgt sgt sgt sgt sgt
slalu b call without c you
but that nite we calling2 n we webcaming
xsgka gak die ajak kita webcam
malam tu rasa nak masuk dalam laptop n hug die n xnak lepaskan die
then time on call die tanya pasal jam...
hehe,,die ingt b xtahu ek die nak wish kita
n 12.05am 5 nov 2008 die wish kat kita my 24 year birthday...
sgt sgt sgt sgt swit...
besh besh besh sgt org yg b syg n org yg syg b wish birthday for my birthday

org yg b syg celebrate birthday b...

thanx for be with me

love u before now n ever

its a long time i never feel like this..

i promise you that i will be with u before now n ever...

muaxxx


2nd Celebration~ With my officemate

-Hadri
-Arip
-Arman~designer
-Kulup~Designer
-Mizi~my Designer
-Suhaimi~my Assistant Project Manager
-Adah~Assistant Project Manager
-Zul~Designer
-Hafiz~Designer


Semalam clebrate my birthday at Dubai Mall
In the same time melawat Dubai Mall yg baru buka...
perghhhh lawa gile design die..aquarium die amat besar
Semalm ada 10 orang kalau xsilap
b makan zinger burger dan kfc diorang blanja
smlam lapar sangat..hehehe
ok la even small celebration still ok
xmcm clbration pun tapi just makan2 je..
xtahu opis buat jamuan ke x..slalu every month diorg buat buat
xtahu bulan ni buat ke tak..
harap2 before gerak balik diorg buat...hehe
so itu la celebration ngn opismate..
kawan2 kerja..
first time kami makan ramai2..
rasa sedih plak nak tinggalkan evironment mcm ni
but decision already take..so take it n leave it
maybe more good thing after...


3rd Clebration~with my BFs-moment yg b waiting for..

-hadri~arip~ajoy~din~helmi~
-milah-Design Manager for JT metro(last minute coming)member din

malam tadi seperti biasa b dah tahu diorang nak wat makan2
tapi wat wat xtahu...
biasa la
xnak la org nampak mcm nak sgt
tapi memnag nak pun~huhu
seperti biasa tempat biasa la chill in the chilis
before g b on call with my by
rasa xnak pergi coz rasa nak ckp ngn die smlm
rasa xnak letak je..
tapi b minta izin by dulu
tengah on call ngn die..
then u let me go..
thanx by
so i directly go there
all already there,6 0f us-one already go back vacation~wafi
then kami order makan
b order steak pico n pepsi plus match potato
slalu dah makan burger ari ni nak rasa makan steak plak
itu yg order n dah tahu xkena bayar,,,
hehehe
total up my food around 69AED
hahahaha
then after suma dah order kami sembg2
biasa la gosip budak2 laki
sembg masa depan n politik malaysia
hahaha
makanan sampai suma macm xpenah makan
10 mint dah settle makan suma
afta dah makan suma
we go outside
lepak2 then we naik balik
waiting for the celebration
mcm biasa la kalau kat chilis diorng akan nyanyi2 tuk sapenye birthday
dan din ajak MILAH design manager tmpt die
nasib baik dia bawak kamera sebab din xbawak kamera
so ada la kenang kenangan dalam blog nanti
then after tggu 10 minit waiter chili sampai 6 org nyanyi n bawa kek yg ada lilin nombor 24
my age...huuhuhuhu
so ape lagi wish la peape before tiup
i wish my life become more better than now next year
but first time i have celebration macm ni
rasa sgt sgt sgt sgt besh
serius sgt besh
then itu la celebration ke tiga b ari tu
in da same time makan for me coz i want to go back malaysia
so rasa tmbh touching la malam tu
i have 2 more week lifer with my dubai family
really love them
they really undrstnding n sgt best
rasa syg gak nak tingglkan lifer kat dubai
but we need to brave to make our destiny
so this is my destiny
maybe more good after this

so tahun ni rasa sgt besh
even far from by n family
but i feel even i far i still have people yg syg as a family
many thing i learn when i touch here
this memory will remain last forever
will be dear
really big experience for me..luv ya DUBAI
GOODBYE DUBAI
WELCOME BACK MALAYSIA

0 comments: