26.11.09

selamat hari raya aidiladha

salam semuanya...
dah lama benar xmenulis kat blog ni..
xtahu nape..
byk gak nak tulis tapi xkesempatan untuk aku tulis kan dalam blog ni..
x tertulis..
hari ni semua umat islam merayakan hari raya aidiladha..
ramai yg balik ke kampung merayakan bersama keluarga..
dan mungkin ramai yg xdpt balik dan beraya di perantauan..
mungkin aku xberaya di perantauan tapi tahun ni aku xberpeluang balik kerna byk kerja masih belum selesaikan...
kerja memang xkan habis..dan aku sendiri di sini..
entah kenapa rasa nak menulis di blog ni..
harap2 pas ni aku dpt merajinkan diri menulis nukilan di blog ini..
since last post aku until now banyak benda happen to my life..
my work,my life n my future..
wanna share to everyone but maybe afta this i will try to put in this blog..
xbestnye raya sengsorang kat sini..
sib baik raya haji je..
if raya puasa aku xtahu la mcm mana..huhu
so sape2 yg balik tu slamat beraya bersama keluarga..
nikmatila masa2 bersama keluarga..
~~~sayonara
p/s: xda lemang,xda ketupat,xda kuah kacang mak aku jadi raya xbest..tapi layankan aje biskut..hahaha

1 comments:

tna said...

alaaaaaaaaaa ciannyer...
tp dpt rs kn mknan hari raya deliver terus ke kedai b..
sowie...
tak dpt teman b wat keje kt sane..
sowie ya b..
selamat hari raya haji even dh 2 minggu berlalu...:D